Sunday, January 14, 2018

Selamat Tahun Baru 2018! Rise and Shine!

Image: Edited by Cik Nurul yang awesome


Selamat Tahun Baru 2018! Walaupun dah masuk hari ke 14 di tahun baru ini, CN tetap nak wish untuk korg. Hopefully korg masih setia dan sudi baca post CN yang selalunya outdated ni. Huhu...

Terima kasih atas sokongan korg yang tidak berbelah bahagi. Korg yang paling aweeesommmeee!!! CN kasi 5 bintang untuk kesetiaan korg. Hehe...

For this year, CN telah memilih tema 'A YEAR OLDER, A YEAR WISER. #RISEANDSHINE'. Cettt, siap bertema gitu.Hehe...

Since this year adalah antara tahun yang special buat CN, secara peribadinya, maka CN memilih kata-kata positif dan motivasi untuk diri sendiri dan juga untuk korg. Harapan dan doa CN semoga kita semua beroleh apa yang dihajati, dipermudah segala urusan, diberi kekuatan dan ketabahan untuk menghadapi segala cabaran hidup. Stay strong!

This year bucket list CN untuk aktiviti travel lebih kepada adhoc, tanpa proper plan. Hehe... Memandangkan ada beberapa perkara yang CN perlu utamakan, tapi korg jangan risau. In shaaAllah walaupun adhoc, CN akan tetap update aktiviti jejalan CN. Yang mana belum follow CN dekat IG tu, cecepat la yer follow. Nanti CN follow korg balik, ok?

Previous post pasal solo trip CN belum habis update untuk korg. Maafkan CN atas kelewatan yang amat sangat. CN harap korg masih sudi baca post CN yang seterusnya. Doakan CN terus bertabah dan diberi kerajinan untuk update post baru dalam TCN ni yer.

In shaaAllah CN rasa macam dah tiba masa untuk bagi new look untuk TCN ni. Korg rasa macam mana? Patut tak CN update new look untuk TCN ni? Hehe... Kalau korg ada idea best untuk new look TCN ni, jangan lupa tinggalkan komen korg tau.

Till then, in shaaAllah nantikan update post CN yang seterusnya yer. Sayang korg ketat-ketat.


Jom jalan-jalan,



No comments:

Post a Comment

Seronok tak baca catatan kembara Cik Nurul?
Jangan lupa tinggalkan 'kenangan' di ruangan komen yer ^_^