Thursday, January 01, 2015

Happy New Year 2015!!!


Thank you Google Image for having this cute 2015 image. Hehe...


SELAMAT TAHUN BARU 2015!
HAPPY NEW YEAR 2015!
XINNIAN KUAILE 2015!

Hmm... Bahasa apa lagi CN nak keluarkan yer. Hehe...

Nampaknya 'setahun' telah CN tanpa niat meninggalkan sementara blog tersayang ni. Hehe... Amboi CN bunyinya macam lama ja kan. Hehe... Yelah kan, semalam kan kita masih di tahun 2014. Hari ni 1 Januari 2015, tahun baru :)

Tahun baru, semangat baru (jangan hari ni je semangat CN. hehe...), blog berwajah baru, apa lagi yang baru. Hehe... Wajah baru ke TCN ni? Hehe... Sedikit perubahan kecil saja yang mampu CN buat :)

Entri 2014 pun belum sempat CN habiskan semua. Huhu... Aishhh, tak berkesempatan untuk kongsikan semua dengan you all. Memandangkan misi menyelamat gambar-gambar CN tidak berjaya sepenuhnya, maka ada story yang CN tak dapat nak share dengan you all. Huhu...

Maafkan CN sebab lama tak update entri baru dan lama juga tidak ber-blogwalking. Huhu... Setelah agak lama menyepikan diri, baru hari ini CN berkesempatan untuk tulis sesuatu sebagai 'buah tangan' di tahun 2015 ni. Hehe...

Well, bila sebut tentang tahun baru, akan dikaitankan dengan azam tahun baru. CN ada azam tahun baru ke? Hehe... Azam yer, hmm...

Azam CN adalah untuk berkongsi lebih banyak lagi cerita kembara CN dengan you all. Hehe... In shaa Allah akan CN usaha untuk merealisasikannya :)

CN harap ditahun baru ini kita sama-sama diberi kekuatan dan semangat untuk melakukan yang terbaik. Semoga hari-hari yang bakal kita lalui adalah hari-hari yang memberi kita manfaat bersama, In shaa Allah :)

Teruskan sokongan dan dokongan anda kepada CN dan TCN yer. Hehe...

Nantikan update entry baru daripada CN yer :)


Love,



4 comments:

  1. selamat tahun baru CN
    semoga dimurahnkan rezeki and sihat sentiasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat tahun baru CT!!! :)
      moga CT pun sentiasa dimurahkan rezeki, sihat2 selalu ^^

      Delete
  2. yes..itu akak nk dgr - "Azam CN adalah untuk berkongsi lebih banyak lagi cerita kembara CN dengan you all. Hehe... In shaa Allah akan CN usaha untuk merealisasikannya :)"

    so keep on sharing ye ada masa sis JM datang sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. akak JM tq selalu suppport CN dan TCN yg tak seberapa ni. In shaa Allah hrpannya begitulah. Akan CN cari kekuatan dan kerajinan utk keep sharing good things here :)

      Delete

Seronok tak baca catatan kembara Cik Nurul?
Jangan lupa tinggalkan 'kenangan' di ruangan komen yer ^_^